Story of my life

☁ Home ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁
disclaimer
"No matter what, i would like to chase my dream first. Never forget who i was, never forget my family, and always seeks Allah helps. Always"
Click This


Tagboard


Memories

Friends

☁Zulfa ☁Myra ☁Afifah ☁Nerdy ☁Jassarah ☁Asmiza

Credit

Skin by → Puteri Azwa Wawa
Html code → Puteri / Puteri.Puteri
Images from → weheartit.
New School. New life.Friday 29 May 2015 leave me ♥?


                       
       
  
Hi Assalamualaikum semua...

Maaf sebab lama sangat sangat sangat sangat tak update blog ni.. Sunyi sepi je kan.. Kesiannya followers blog ni.. Hehe .. 

Satu benda baru tahun ni.. Aku masuk sekolah baru.. Aku kali ini sekolah dekat Kolej vokasional Kuala kangsar.. Well i was there because of my parent. Mulanya aku nak tolak.. Sebab aku lebih minat ke arah LUKISAN KEJUTERAAN AND CHEMISTRY. but yahh i know.. Mesti ada hikmah di sebaliknya kan? And restu ibu bapa mungkin dapat mudahkan lagi perjalan aku dekat sana. 😊

Yup. Tepat sekali. Dekat sana.. Aku dapat ramai kawan.. Seronok sangat.. Pensyarah pensyarah pun sporting je.. Sesi pembelajaran pun seronok.. Oh lupa.. Aku ambil Bussiness Management. Sejak aku masuk bidang ni.. Aku bercita-cita nak buka sebuah syarikat penerbangan macam Air Aisia tu kan.. Takpun private Jet company.. Sebab dalam masa yang sama.. Aku memang minat sangat sangat sangat sangat sangat sangat dalam bidang penerbangan ni.. 

Bagi aku.. Bila aku dapat bawa sebuah kapal terbang tu.. Aku rasa bebas.. Berada di awan biru.. Lihat permandagan dunia.. Indahnya hidup ni.. InsyaAllah aku boleh and aku akan capai cita-cita aku. Prinsip hidup aku. " you have to learn it. You have to dream it. And you have to catch it."

Kawan-kawan dekat sana semua sporting.. Boleh sekepala.. Memang lah kadang-kadang tu annoying tapi best apa? Dapat kawan-kawan macam tu.. Bila nak kemana-mana mesti one pack ( except toilet )
   


Aku rasa sampai sini je la cerita aku kali ni.. 


Ingat. 

" You've have to catch what you have dream."

-Puteri azwa-

FUTURE
PAST