Story of my life

☁ Home ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁
disclaimer
"No matter what, i would like to chase my dream first. Never forget who i was, never forget my family, and always seeks Allah helps. Always"
Click This


Tagboard


Memories

Friends

☁Zulfa ☁Myra ☁Afifah ☁Nerdy ☁Jassarah ☁Asmiza

Credit

Skin by → Puteri Azwa Wawa
Html code → Puteri / Puteri.Puteri
Images from → weheartit.
Kali Ini Aku Mahu Terbang.Friday, 28 November 2014 leave me ♥?


Assalamualaikum.. Hi apa khabar semua?:0

  Memandangkan Peperiksaan PT3 dah pun tamat, Aku nak ambil kesempatan untuk menaip dekat blog tercinta yang dah lama tak diupdate.:3 Tahun depan aku dah tingkatan 4 dan aku akan pilih bidang yang aku mahu terokai. Aku minat dalam bidang Sains sejak kecil. Aku terfikir. Mampukah aku menerokai bidang ini? image1.3 InsyaAllah kau mampu.Hihi.. Cita-cita aku pada mulanya aku nak jadi seorang Polis (masa aku 6 tahun sampai tahun  1) seterusnya aku di darjah dua aku nak jadi seorang ahli sains ataupun sainstis dalam bahagian sains kimia. Maybe aku minat nak buat bom atom? haha.. Lawak jetu.. Aku bercita-cita untuk jadi sainstis sampai sekarang.

 Setiap orang mempunyai impian. Dan kini aku minat untuk menjadi seorang juruterbang atau selalu orang kata PILOT. Tak ramai wanita di luar sana yang berani untuk menerokai bidang macam ini. Tapi bagi aku.. Seronok apa jadi seorang Pilot? Memang lah susah untuk jadi seorang Pilot.. Fizik kena pandai Geografi dan sebagainya.. Tapi kita kenalah mencuba kan? Mana tahu ianya akan menjadi rezeki kita kan? Kenalah kita ambil risiko ataupun BERANI Menghadapi risiko untuk mencapai sesuatu impian bukan?shy  

Sebab aku nak jadi Pilot ni.. aku mahu terbang,aku seronok tengok ciptaan Allah yang Maha Esa,Aku suka melawat ke negara orang,dan akhir sekali terasa diriku bebas bila aku berada di atas awan. InsyaAllah dengan Izin-NYA aku akan jadi seorang Juruterbang yang berjaya. Amin.. 

Kau orang semua tolong doakan aku juga ya? :>

Jadi, inilah cerita aku..  Kali Ini Aku Mahu Terbang.


" Try to learn from the mistakes of others. You won't live long enough to make all of them yourself. "

Sincerely,
Puteri Azwa

FUTURE
PAST