Story of my life

☁ Home ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁
disclaimer
"No matter what, i would like to chase my dream first. Never forget who i was, never forget my family, and always seeks Allah helps. Always"
Click This


Tagboard


Memories

Friends

☁Zulfa ☁Myra ☁Afifah ☁Nerdy ☁Jassarah ☁Asmiza

Credit

Skin by → Puteri Azwa Wawa
Html code → Puteri / Puteri.Puteri
Images from → weheartit.
Birthday Bash from classmateTuesday 8 March 2016 leave me ♥?

Assalamualaikum semua..

Hmm harini  birthday aku. Aku nak ucapkan terima kasih kepada sesiapa yang wish birthday aku . and terima kasih juga sebab buat birthday bash yang gila punya gila sampai aku menangis. hahaha.

Cerita dia mulanya macam ni. Waktu Pj dekat kolej, kitaorang main bola jaring. satu kelas main bole jaring termasuk lelaki sekali. so memang happening gila and satu harini ni aku memang seronok gila. Lepas dah habis game tu after cooling down haaaaa mulalah perangai hyper dia orang. Ya Allah aku memang tak expect yang dia orang akan tarik kasut aku then baling sana sini. Rasa macam nak menangis sebab kasut sukan tu kasut yang aku beli sendiri.

lepas tu cari punya cari TAK JUMPA WEYHHHH aku menangis ya Allah. sayangnya aku dekat kasut tu cuma Allah je yang tahu. hahah.. lasty jumpa dekat belakang meja kantin. haha jauh dari padang ke kantin.

FUTURE
PAST