Story of my life

☁ Home ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁
disclaimer
"No matter what, i would like to chase my dream first. Never forget who i was, never forget my family, and always seeks Allah helps. Always"
Click This


Tagboard


Memories

Friends

☁Zulfa ☁Myra ☁Afifah ☁Nerdy ☁Jassarah ☁Asmiza

Credit

Skin by → Puteri Azwa Wawa
Html code → Puteri / Puteri.Puteri
Images from → weheartit.
Kawan lagi...Monday, 18 March 2013 leave me ♥?

Assalamualaikum...

  Petang tadi.. lepas sekolah... lepas meeting pengawas...Wawa pegi makan-makan dengan kengkawan Wawa.. biaselah... dengan Deena,Ain,Rozi and nabil.. syahmi tak dapat datang.. sebab ada hal.. so tak dapat lah datang.. :> 

  Tadi.. time diaorang tengah rancak berbual... Wawa senyap je... ntah maybe time tu.. Wawa takde mood nak cakap kowt? ye la mane taknye.. dengan Ain yg tetiba marah-marah.. wawa pon tak tau la kenapa dia tetiba je marah kat Wawa.. takpe..Wawa ... sabar kayh??smli Wawa tunggu je untuk dia orang semua cakap dengan Wawa.. Last..last.. Nabil yang tegur Wawa... Wawa kenal dengan nabil dah dekat 3 tahun maybe? so maybe dia lebih kenal Wawa dari.. deena and ain kenal wawa... 

 Wawa time tu.. tak boleh nak merancakkan lagy percakapan Wawa dengan Nabil...Almaklumlah...Girlfriend dia ada.. takut-takut  dia ingta yang Wawa ni nak amik Nabil dari dia...Biaselah.. Girlfriend... dia tu kuat cemburu cikit..muntah*Hello? Pakwe aku lagy hensem dri nabil la/ takde mase nak amik dia dri kau weyh?*  Sorry no mood nak sambung taip la.. Bye..


Assalamualaikum..
LoveWawa

FUTURE
PAST