Story of my life

☁ Home ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁
disclaimer
"No matter what, i would like to chase my dream first. Never forget who i was, never forget my family, and always seeks Allah helps. Always"
Click This


Tagboard


Memories

Friends

☁Zulfa ☁Myra ☁Afifah ☁Nerdy ☁Jassarah ☁Asmiza

Credit

Skin by → Puteri Azwa Wawa
Html code → Puteri / Puteri.Puteri
Images from → weheartit.
Goodbye Damansara..Tuesday, 24 December 2013 leave me ♥?


Assalamualaikum semua... 

 Tahun ini adalah tahun terakhir Wawa stay dekat damansara.. Dah 10 tahun Wawa duduk dekat Damansara ni... dari wawa umur 5 tahun.. sampai umur Wawa 14 tahun (2013). Banyak sangat kenangan Wawa dekat sini..shy Lagi-lagi kenangan dengan kawan-kawan.. cikgu-cikgu sekolah rendah/Menegah.. huh.. satu cerita yang Wawa tak dapat nak lupakan... Wawa dapat ramai kawan dekat sini.. Satu-satunya kawan Wawa paling rapat...Anis yes.. Anis safiya.. Wawa berkawan dengan dia sejak umur 5 tahun lagi.. time mula-mula kenal dulu.. MAlu. biasalah kan? mula-mula kenal.. siap yang tak malu.. tapi.. wawa makin lama.. makin rapat dengan dia.. kita org kenal melalui mak kita orang.. sebab mak kita orang berkawan...:> haa.. takkan ku lupa saat-saat itu..  shy

   Waktu sekolah rendah.. (zaman kegemilangan) haha 1.4  Wawa masuk Sekolah Kebangsaan Bandar Baru Sri Damansara 2.. Sekolah yang telah mengajar Wawa ABC math.. science.. Agama..Solat ( tak bermaksud mak ayah wawa tak ajar.. tapi di sekolah lebih terperinci) cikgu-cikgu... semuanya baik..baik belaka... Wawa ni.. dulu waktu sekolah rendah agak rajin.. sampai dianugerahkan  anugerah KHAS murid Paling RAJIN haha  kau hade? 1.4 Wawa  belajar dekat sekolah tu.. sampai Wawa tamat sesi persekolahan Sekolah  Rendah..Sampai tahun 6 lah kan? 

   Tahun 2012 Pula.. Wawa masuk Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Sri Damansara2.. Sebuah sekolah menegah biasa.. yang menarik... cantik.. kawasan yang luas.. Cikgu-cikgu yang cantik.. handsome.. gagah perkasa semua ada lah.. *LOL*>.< Sekolah ni.. pernah dinobatkan sebagai sekolah cemerlang.. tahun keberapa ntah tahulah.. tpi bukan juara.. Naib Juara... sebab wawa ada nampak piala yang ada di Pejabat sekolah.. Sebuah sekolah yang bagus.. persekitaran yang bersih.. murid-murid dia pun.. aktif dalam akedemik dan kokurikulum... Macam Wawa? haha>.<.. Wawa berjawatan sebagai seorang Pengawas Disiplin (Sesi petang 2012) Wawa  memang tegas sebenarnya... tapi.. Takut nak tunjukkan ketegasan Wawa sebagai seorang Pengawas.. takut nanti kawan-kawan cakap wawa ni.. terOVER lah... apalah.. huh.. pernah sekali wawa diejek sebab Wawa ni serius dalam menjalankan tugasa wawa ketika Wawa bertugas.. tapi.. biarkanlah.. asalkan WAwa jalanakan tugas kan? haha

 Tahun 2013 Wawa still sekolah di smkbsd2.. meneruskan jawatan sebagai pengawas biasa je.. keh..keh..:p tahun nilah.. paling berharga buat Wawa.. sebab Wawa dapat ramai kawan tahun ni.. Wawa jumpa Deena.. jumpa Aiman Amir... fsdsdsdg haa.. bestnyorr... dalam kelas wawa camwhore dengan deena.. and kawan.. kawan yang lain.. Borak dengan Cikgu Zakiah... cikgu Aqmal.. Pn.Haslinda.. ramai lah.. hehe.. wawa tak mau cakap panjang.. sebab wawa ada benda nak kena cakap.. so.. tengoklah gamabar-gambar dekat bawah ni.. :/







 

 





FUTURE
PAST