Story of my life

☁ Home ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁
disclaimer
"No matter what, i would like to chase my dream first. Never forget who i was, never forget my family, and always seeks Allah helps. Always"
Click This


Tagboard


Memories

Friends

☁Zulfa ☁Myra ☁Afifah ☁Nerdy ☁Jassarah ☁Asmiza

Credit

Skin by → Puteri Azwa Wawa
Html code → Puteri / Puteri.Puteri
Images from → weheartit.
manis nyer madu nie..Sunday 29 July 2012 leave me ♥?



sayang,

Ada manik yang berkaca di matamu..
Mengapa sayang...?
Apakah aku tersilap bicara?

Sayang,
Aku nampak mendung di dadamu..
Ada apa denganmu
Apakah aku tersilap kata?

Sayang,
Ku dengar sendu dihujung suara merdumu
Silap dengarkah aku?
Apakah aku tanpa sengaja memahat luka?

Sayangku,
Engkaulah yang satu
Kekasih pujaanku
Permaisuriku
Cinta sejatiku
Sukma jiwaku
Pesona indah dimataku
Suara gemersik halwa telingaku
Pengubat sepi dihatiku
Penawar rindu dikalbuku
Penghibur jiwa laraku
Sahabat sejati seumur hidupku
Teman hidup di hujung usiaku
Hanya kamu
Segala yang terindah dalam seluruh kehidupanku
Cintamu kan ku bawa ke akhir nafasku
Hingga ke syurga aku mahu bertemu denganmu

Sayangku
Manik jernih dimatamu
Mendung hitam didadamu
Sendu dihujung suara merdumu
Tidak selayaknya bertandang dalam hidup bidadari sepertimu
Tidak mungkin ku biarkanmu begitu

Selagi kau kekasih hatiku
Kan ku hamparkan satu dunia buatmu
Agar kau lupa derita
Agar kau hanya dikurniakan bahagia
Dalam cinta kita

FUTURE
PAST